Nautica Portal maliAdriaticsailor maliIjedrenje - mali
Utorak, 11 Rujan 2001 00:33

Fotografije Thomas Schalf

Priča prva: EROTSKI ARHIPELAG
Svakodnevno primamo mnoštvo e-mailova. Jedan od njih nas je posebno zainteresirao, štoviše potaknuo na otvaranje nove rubrike. Što je u njemu pisalo pročitajte sami. Neznatno smo ga izmjenili, a objavljivati ćemo ga, kako bi vama bilo zanimljivije, u nekoliko nastavaka. Mail je bio potpisan kratko s Nina S. Tko se iza tog imena krije nismo niti pokušali otkriti. Nemojte niti vi. Dovoljno je da uđete u Ninin svijet, u svijet erotskog arhipelaga

Dio I: Početak

Poštovani

Pratila sam morsko-prase nekoliko mjeseci prije početka ljeta, i moram priznati da mi se posebno dopalo. Čak mogu reći da sam nakon mnogih tekstova o Kornatima odlučila vidjeti taj arhipelag izbliza. Upisala sam sedmodnevni tečaj jedrenja u ANA-i, i…ostala sam u Kornatima tri mjeseca. Jasno, ne sa spomenutom školom već samostalno, snalazeći se na svakojake načine.

Dnevno sam vodila dnevnik mojeg ostajanja na Kornatima, pa vam nudim da dio tog dnevnika objavite na stranicama morskog prasca. Možda će vam zasmetati mnoštvo erotike u mojim zapisima, ali Kornati su, vjerujem ne samo za mene, prožeti nekom neobičnom erotikom koja ljude navodi na ono što u nekom drugom okruženju ne bi nikada učinili. Mislim da ta erotska snaga Kornatskog arhipelaga ne umanjuje njihovu ljepotu. Štoviše!

Dakle, sve je počelo 4. svibnja. Na taj dan prvi sam se put popela na vrh otoka Žuta. Iz marine sam se iskrala vrlo rano, gotovo sa izlaskom Sunca. Iz nekog neobičnog razloga htjela sam na vrhu Žuta biti sama. Kozjom stazom hitala sam prema gore, osjećajući lagani burin kako mi hladi kožu. Na malom kamenom pregibu, okrećući se još jednom prema marini, sigurna da me nitko ne može vidjeti, skinula sam sa sebe svu odjeću. Premda sam imala tek majicu i kratke hlače, ponovno me spopadne neko čudno stanje. Odjeću sam sakrila u jedan osamljeni grm, uživajući u neizvjesnosti što će mi je možda donijeti povratak. Neću se imati čime zagrnuti sve dok se ne vratim do ovog grmića. Uživala sam u pomisli da ću se pri povratku morati skrivati pred pogledima prvih nautičara koji će se penjati prema istom vrhu.

Tijelo sam okretala prema vjetru, oznojena, osjećajući kako me burin suši. Uskoro sam ugledala stablo koje označava i vrh Žuta. Poželjela sam se na njega popeti, ali mi se njegova hrapava kora učini pregrubom za moju kožu. U hladu njegove krošnje malo sam zastala, želeći se nadisati morskog zraka, kad…U kamenom naslonjaču udaljenom samo pedesetak metara, okrenutom prema Proversi, primijetim nečiju glavu. Netko je sjedio u tom kamenom okruženju i gledao prema sjevernom kraju Kornata. Primirim se. U početku sam htjela odmah krenuti natrag, ali ubrzo se uvjerim da je taj čovjek potpuno usredotočen na predivan pejzaž. Ili sam to samo mislila, jer…Znatiželjna, spustim se nekoliko metara prema moru, zaklonjena kamenim hrptom, pa se navirim prema njemu, ali sada s mjesta koje je bilo niže od njegova kamena naslonjača. Bio je gol! Drkao je! Neko sam vrijeme bila zapanjena, čak prestrašena, ali onda shvatim da to mora biti onaj isti osjećaj koji je ovamo natjerao i mene. Primirim se promatrajući ga. Ne, nije me uzbuđivao, samo sam gledala. Meškoljio se u kamenu i, bila sam uvjerena, odlagao kraj uživajući u sebi i mjestu na kojem je to činio. Zatim špricne… Nisam se odveć skrivala, nisam se plašila njegova pogleda, ali on je bio u nekom svom svijetu. Polako se obukao, okrenuo prema vrhu, zatim nestao niz puteljak kojim sam i sama došla.

Nakon nekog vremena sjela sam u kameni naslonjač. Uživala sam gledajući sebe, svoje tijelo i Kornate. Znala sam da sam otkrila neku novu vrst ljubavi koja mi se činila iskrenom i lijepom. Imam, nije mi teško priznati, lijepo tijelo. Vidim kako pristaje ovom arhipelagu. Znala sam da ću ga s njim podijeliti.